VT Family - шаблон joomla Продвижение
  1. Retea scolara PJ Fundeni

Valabila in anul scolar 2015 – 2016

Scoala Gimnaziala  nr.1 Fundeni– pj,

Scoala Primara nr. 2 Fundeni– structura,

Scoala Primara nr. 2 Fundeni – structura,

Gradinita cu program normal nr 1 Fundeni – structura,

Gradinita cu program normal nr 2 Fundeni – structura,

Gradinita cu program normal nr 3 Fundeni – structura,

INFORMATI UTILE

  1. Clasa pregatitoare

Incepand cu  01.09.2015, in structurile arondate PJ. Fundeni, functioneaza clase pregatitoare astfel:

- la Scoala Gimnaziala nr.1 Fundeni– pj, o clasa,

- la Scoala Primara nr. 2 Fundeni, o clasa,

- la Scoala Primara nr. 3 Fundeni, o clasa,

Pentru anul scolar 2015-2016 sunt incluse in planul de scolarizare 3 clase pregatitoare, cu un numar de 68 elevi.

S-au recenzat un numar de 58 elevi pentru aceste clase,

- la Scoala  Gimnaziala nr.1 Fundeni, va functiona o clasa pregatitoare,

- la Scoala Primara nr. 2 Fundeni, va functiona o clasa pregatitoare,

- la Scoala Primara nr. 3 Fundeni  va functiona clasa pregatitoare.

Inscrierile se vor face pe parcursul lunilor februarie si martie.

Clasele functioneaza in cadrul scolilor si nu al gradinitelor respective.

Procesul de invatamant desfasurat pe raza comunei Fundeni este organizat in cadrul unitatii scolare cu Personalitate Juridica, Scoala Gimnaziala, nr. 1 Fundeni cu structuri:

-GPN.1

-GPN.2

-GPN.3

- Scoala Primara nr.2

-Scoala  primara nr.3

Scoala Gimnaziala nr.1 Fundeni, cls. I-VIII, functioneaza in comuna Fundeni din 1940 - cand a fost construit localul vechi, 1957 - localul nou.

Comuna Fundeni este asezata la o distanta de 24 km. fata de Bucuresti si la 100 km. distanta fata de Calarasi. Este strabatuta de raul Dambovita si de calea ferata Bucuresti-Oltenita. Comuna este strabatuta de drumul national DN 45 Bucuresti-Pantelimon-Cernica-Fundeni-Vasilati-Budesti, unde se intalneste cu DN 4 modernizat Bucuresti-Oltenita (prin Frumusani).

Comuna Fundeni se afla in S-E tarii si face parte din judetul Calarasi, situandu-se in partea de N-V a acestuia la limita vestica, la granite cu judetul Ilfov.

Pana in 1981, comuna Fundeni a facut parte din judetul Ilfov. Teritoriul face parte din grupa regiunilor estice ale Campiei Romane. Cea mai mare parte a teritoriului se desfasoara pe Campia Mostistei, iar partea vestica pe prelungirea stanga a Vaii Pasarea, a terasei de 4-5 m a raului Dambovita si pe lunca acestei vai. Teritoriul comunei Fundeni are forma de poligon neregulat cu o suprafata de 5830 ha. . El se invecineaza la S-E cu teritoriul comunei Plataresti, la N cu cel al comunei Branesti, la S-V cu teritoriul comunei Frumusani, la N-V cu cel al satului Tanganu si la E cu orasul Fundulea.

Denumirea comunei pare a fi fost legata de obiceiurile cinegetice ale comisului Mihail Cioranu care in aprilie 1733 si-a ridicat curtea boiereasca pe malul lacului Fundeni si venea des la vanatoare in "fundatura". "Din sosea spre conac apoi inainte ne gaseam intr-o fundatura". Mai departe nu erau drumuri in nici o directie, decat prin padure.

Pe raza comunei functioneaza trei unitati scolare - Scoala nr. 1 fiind scoala coordonatoare cu clasele I-X. iar scolile 2, 3 functionand cu clasele I-IV.

Materii limba romana, matematica, fizica/chimie, geografie, educatie tehnologica, religie, limba engleza, limba franceza, educatie fizica, istorie biologie, muzica/desen, maistru instructor in invatamantul gimnazial .

Comuna se intinde pe o suprafata de 5830 ha., cu un numar de 5514 locuitori; 1693 familii. Societatea romaneasca se confrunta in present cu profunde transformari socioeconomice. In acest sens putem afirma ca si locuitorii comunei Fundeni au resimtit efectele acestor transformari - pierderea locului de munca (majoritatea erau incadrati la Societatile Republica si Faur); salariati retribuiti cu salariul mediu la nivel de economie; locuitori aflati in somaj. Existenta familiilor rrome pe raza comunei explica numarul mare al dosarelor beneficiare ale Legii de protectie sociala 416 si in acelasi timp aparitia fenomenului de abandon mai ales in cadrul ciclului gimnazial. Aflata la limita de judet, la granita dintre judetul Calarasi si Sectorul Agricol Ilfov, comuna Fundeni s-a confruntat cu mari probleme legate de transportul cetatenilor pe ruta Bucuresti-Fundeni (tur-retur), iar transportul pe ruta Fundeni-orasul Calarasi este in prezent nerezolvat, neexistand mijloace de transport in comun care sa faciliteze transportul direct pe aceasta ruta. Aceasta problema afecteaza foarte multe personae, tinand cont de faptul ca orasul Calarasi reprezinta orasul resedinta de judet si aici se rezolva multe dintre problemele vitale: aprobari speciale in toate sectoarele de activitate, aprobarea dosarelor medicale, stabilirea gradului de handicap, rezolvarea unor probleme socioprofesionale importante. Nivelul de dezvoltare economica al comunei Fundeni este foarte scazut: majoritatea locuitorilor lucreaza pamantul iar recoltele obtinute nu permit realizarea unor profituri mari. Agentii economici intalniti pe raza comunei nu au posibilitati de sponsorizare, avand un numar redus de angajati (PLAFAR SA) sau activitate ineficienta (asociatiile agricole). Scoala a beneficiat de sprijin si indrumare in ceea ce priveste activitatea practica a elevilor SAM, in cadrul Societatii MINERVA-ALCEDO SA, societate cu care unitatea scolara a incheiat parteneriat de sustinere a activitatii SAM, societatea fiind dotata si cu utilaje speciale- profil agricol si cu mijloace informatizate- calculatoare, xerox, fax. Scoala a beneficiat de dotarea cu un calculator in urma unei sponsorizari acordate de aceasta societate. In unele situatii a pus la dispozitie spatiul salii oficiale pentru a sprijini activitati desfasurate la nivel de centru metodic Oltenita. (vizionarea unei casete video - activitate demonstrativa inregistrata - invatamant prescolar) cu participarea educatoarelor din acest centru.

Organizand intalniri de lucru, la nivel de comunitate,in urma unor dis cutii deschise, au fost identificate nevoi, atat la nivel de comunitate,cat si la nivel de scoala: lipsa locurilor de munca cu efect asupra motivatiei elevilor si parintilor fata de rezultatele scolare si in acelasi timp cu aparitia dezinteresului parintilor fata de problemele scolii,lipsa unor spatii de cultura,de agrement,la nivelul comunitatii  care sa vina in sprijinul organizarii unor activitati culturale cu impact asupra scolii si comunitatii,care sa valorifice talentele scolii si ale  comunitatii..Prioritatea problemelor scolii este legata de lipsa sprijinului financiar care sa permita amenajarea unor spatii educative care sa faciliteze formarea si dezvoltarea unui nou tip de personalitate, necesar societatii in schimbare:capacitate de comunicare si cooperare,abilitati de relationare si lucru in echipa.